28 Mart 2013 Perşembe

PRATİK KALIPSIZ BİR BLUZ DENEMEYE KARAR VERDİM SONU HAYIR OLA :)


 
 Merhabalar arşakadaşlar evdeki bir sfır kol bluzumdan gömlek dikmeye karar verdim nasıl olur bilmiyorum ama yoğunluktan kalıp çıkarmaya üşendim..yaka ve kolları soracak olursanız burda dergisinden çıkarılmış hazır var :) kolaya kaçıyım dedim nasılsa kendime dikiyorum :)
   arkadaşlar yukarıdaki resim arka üzerine ön yaka düşüklüğünü işaretledim..daha sonra kağıt aşağıda gördüğünüz gibi kopya çekilip ön kalıp oluşturulucak..tabi yaka düşüklüğü bluzda çok düşük olduğu için kendim ayarladım ve omuz kısmını yakaya doğru biraz uzattım..



 
kendinden pat yaptım 1,5 cm eninde düğmelerim küçük o yüzden pat enini az verdim..
patınızın kat yerlerine çıt atmayı unutmayınız arkadaşalar..
 
dikiş paylarını da verdik..burda dikiş payı etek ucunda 1,5 cm, yakada 0,75 cm verdim..yanlar 1cm..hadi bakalım inşaallah yakın bir zamanda atlet kalıbı nasıl çıkarılır anlatımı ile karşınızda olucam..ama yoğunluk işte kusura bakmayın arkadaşlar..ondan önce etek kalıpları var daha bitmedi..ben gidiyim şu bluzu dikeyim bakalım ne olucak :)

12 yorum:

  1. olur cnm olur elini korkak alıştırma :)

    YanıtlaSil
  2. Bence dikiş dikmenin tek püf noktası
    "cesaret" gerisi geliyor. Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. KOLAY GELSİNEVET BENCE BU İŞİN YÜZDE ELLİSİ HAYALGÜCÜ VE CESARET ALLAH HEPİMİZE NASİP ETSİN:))))

    YanıtlaSil
  4. SİZ YAPARSINIZ MAŞALLAH:)KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar öncelikle denedim istediğim gibi dökümlü olmadı dar oldu oyüzden tekrar kalıp çıkarıcam ama bu sefer ben çıkarıcam..

    melikecim teşekkür ederim haklısın..

    kumaşın dansı @ aynen canım haklısın ama ben yinede işimi garantiye alıp deneme kumaş da diktim :)

    hasibecim teşekkürler sende çok haklısın

    mutluluklar sokağı teşekkür ederim ordan öyle görünüyor demek ne kdar güzel çok naziksin..

    YanıtlaSil
  6. :)
    canım güzel yorumun beni çok mutlu etti...
    sende çok özel bir insansın...
    herşey için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin canım...
    eminim çok güzel birşey çıkacaktır ortaya :)

    YanıtlaSil
  8. yarın sizin tarifi denicem şirinecim..inşaallah öyle olur çok teşekkür ederim..
    yorumuma gelince bunu sana uzun zamandır söylemeyi düşünüyordum hatta bloglar arası bi ödül bile vermek istedim ama ben o işleri hiç beceremiyorum..

    YanıtlaSil
  9. Canim benim
    düsünmen bile yeter...
    Yemege gelince gercekten cok güzel...
    Etleri iyi pisirirsen lokum gibi olucaktir...
    Simdiden afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  10. valla çok hoş görünüyordu yarın malzemeleri alıp pişiricem..
    hediyeye gelince siz herşeyin en güzelini hakediyorsunuz bence..hoşçakalın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. :)
    canım sen hangi şehirdesin merak ettim ?

    YanıtlaSil
  12. bence zaten kalıpla falan uğraşma canım,işi yokuşa sürme yani:)) ne bileyim ben böyle düşünüyor ve yapıyorum, sadece akıl yürütmek ve cesaret.. formül bu sanırım. ne çok ahkam kestim ben:))) sevgiler canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla beni mutlu ettiğiniz için teşekkürler..