20 Mart 2013 Çarşamba

Temel Etek Üzerinden Balık Etek Kalıbı


Merhaba sevgili arkadaşlarım ve blogcanlarım..kalıplara devam ediyoruz..bugün ki kalıbımız çok ama çok kolay..kalıpları çıkarırken parşömen yada mulaj kağıtlarınız ziyan olmasın istiyorsanız gazete üstüne yapıp daha sonra temize çekebilirsiniz..balık eteklerde tavsiyem parçalı olması daha şık oluyor çünkü..Parçalı etekleri de bugün bilginize sunucam inşaallah..daha sonra modelli eteklere geçicez..pantolonla da devam edicez biiznillah..

Arkadaşlar temel etek kalıbını anlatmıştım..temel eteğimize ek olarak diz çizgimizi de işaretliyoruz..



arkadaşlar diz çizgimizi 55 var sayalım işaretliyoruz ve eteğimiz 2 cm içeri alıyoruz daha fazlası adım atmanızı zorlaştırabilir..bu arada balık eteği kursda öğrenmedim kendi çapımda diktiğim için öyle bi göstereyim dedim :)


yine resmi büyütemedim neden oluyor bu bilemedim ki..neyse arkadaşlar etek ucundan 10-12-14-16 vs dışarı alıyorsunuz bu size kalmış ne kadar etek ucu geniş istiyorsanız..daha sonra da diz çizgisinden etek ucuna doğru dışarı cetvel yardımı ile çiziyorsunuz işte bu kadar..kolay gelsin :) azim ve tevekkül herşeyin hakkından gelir siz merak etmeyin :) Allah yar ve yardımcınız olsun hoşçakalın..


bunu eklesem mi diye çok düşündüm ev böyle deneme dikimlerimle dolu tabi birde çöpe gidenler de var..bu model deneyeyim dedim olmadı..oldu ama istediğim gibi olmadı :) resimdeki etek 8 parçalı bir balık etek..denemedir dikkate almayınız ;)

12 yorum:

  1. anlatım için teşekkür ederim aradığım şeyi buldum sanırım bu arada benim bloguma izleyici butonu koyamadım yardım rica etsem.işlerine engel olmak istemem acelem yok sabırlıyımdır :D bekliyorum ama:)

    YanıtlaSil
  2. tabiki zehra seve seve yardımcı olurum..ben sana burdan söyliyim sen ekleyince gel beni bul ilk ben takibe alayım..kumanda panalinden yerleşime tıkla gadget ekle yazısına tıkla orda açılan ekranda diğer gadgetler yazıyor ona tıkla izleyiciler butonunu görüceksin onu ekle işte bu kadar..kolay gelsin..başka bi sorun olursa yardımcı olurum..

    YanıtlaSil
  3. yaptım :D mutlu oldum şimdi çok teşekkür ederim ceyda takibe al sen beni çok saol bişy olursa tekrar dönerim hakkını helal et <3

    YanıtlaSil
  4. gerçekten mi zehracım çok mutlu oldum bende ayrıca estağfirullah ne hakkı..

    YanıtlaSil
  5. valla çok hakkınız geçiyo sende diğer arkadaşlarda çok faydalı postlar yayınlıyorsunuz ben kurs görmedim tamamen sizleri takip ederek ve burda dergisinden öğreniyorum hakkınızı helal edin e bide evdeki kıyafetleri inceleme yöntemide var :D diğer arkadaşlarlada tanışmayı çok isterim hepiniz çok iyisiniz ben istesemde kursa gidemiyorum bilgileriniz çok değerli benim için saolun :D

    YanıtlaSil
  6. zehracım öyle deme üzülüyorum ne hakkı Allah aşkına..ayrıca hiçbirimiz sandığımız kadar iyi değiliz..insanlara çok bağlanma her seferinde hayal kırıklığı yaşarsın ama sen zaten kime güvenip kime güvenmeyeceğini iyi bilirsin..bakma sen bana bugünlerde dertliyim ya ondan böyle konuşuyorum herhalde..neyse Allah a emanet ol..

    YanıtlaSil
  7. malesef öyle çok haklısın hayal kırıklığı konusunda.ben bu ortamdan keyif almaya başladım hiç kimseyle kötü şeyler yaşamak istemem allah korusun ha yaşamadım değil ama böyle oluyor diyede herkesi bi kefeye koyamam.şansımı denerim en azından ev alma komşu al demişler sizlerle her nekadar sanalda görüşsekte duygularımız buralarda yazdıklarımız samimi gerçek.her ne yaşıyorsan zaman geçince hepsinin geride kalacağını düşün iyi geliyor...sende allah a emanet ol...

    YanıtlaSil
  8. birşeyler verebiliyorsak ve alabiliyorsak ne mutlu bize..sana da teşekkür ederim inşaallah korkmadan güvenebileceğimiz günlerde gelir ama ahir zamanda bu biraz zor gibi..çok öptüm zehracım..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Ceyda'cım anlatımın o kadar yalın ve zevkli ki insanın hemen işe koyulup yapası geliyor. Ayrıca diktiğin etek de gayet güzel olmuş. Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim şulecim..anlatabilmiş olmama sevindim..devam etmeye çalışıcam inşaallah..

    YanıtlaSil
  11. vıdeolu anlatım yok muuu yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temel etek video anlatımı var.. Ama balık tek yok..

      Sil

Yorumlarınızla beni mutlu ettiğiniz için teşekkürler..