29 Mayıs 2013 Çarşamba

Pantolon Cep Dikimi !!!

 
Merhaba bayanlar.. bugün pantolonumu dikerken bol bol resimledim.. önce ön cep dikimini anlatayım..
 


Resimde gördüğünüz arka pantolon.. Ben pens ucunu (havada uçan kalemle) işaretliyorum..ve yukarıdan paylarını da çıtlatarak işaretliyorum.. siz isterseniz teğel alabilirsiniz.. Zamanla el alışıyor nasılsa..

cep torbamız..


oyuntulu cep torbamız.. (cep kalıplarını ben rastgele çıkardım.. yan kısımlarında baseni baz almayı unutmayın..)


Ön pantolonla cepdeki oyuntu eşittir.. Bu cep torbasını ön pantolonu yüzü yüze gelecek şekilde iğneleyip veya teyelleyip veya kendinize güveniyorsanız direk dikebilirsiniz.. Ama biz acemiler iğneliyoruz veya teğel alıyoruz :)

Resimdeki gibi cep torbamızı arkaya çevirip bir de yüzünden makine dikişi çekiyoruz ( iğneli yerlerden..)


Daha sonra diğer cep torbamızı alıp basen kısmı basene denk gelecek şekilde iğneleyip basen kısmından başlayarak bel kısmında dikişimizi bitiriyoruz..

Dikilmiş hali arkadan görünümü..


Cep torbası kenarlarını da iğneleyip dikiyoruz..Kumaşdan dolayı dikişler görünmüyor kusura bakmayın.. işte bu kadar çok basit demi.. Kot pantolon bile dikebiliriz artıkın :)
  Siz buna baka durun ben pat dikimini de aradan çıkarayım..Bana müsaade yarın da bitmişini paylaşırım inşallah..

9 yorum:

  1. Ne güzel rengi varmış canım. Bence gayet güzel anlatmışsın canım. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim handancım.. rengini bende çok sevdim.. dikerken hiç sıkılmadım renginden dolayı herhalde :)

      Sil
  2. Cep dikmeyi hep gozumde buyutmustum ceydacim.sanirim o kadar da zor degil col tskler deniicem Ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar çabuk beklemiyordum. Eline sağlık. Ben de gaza gelip dergiden bir kalıp çıkarıp seni takip ederek diksem mi acaba? Bu hafta çok yoğun okul. Hafta sonu bir atak yapabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Canım cep dikimine bakayım dedim. Cep üzerinde pens mi var?

    YanıtlaSil
  5. evet yeldacım ama yeni diktiğime bakarsan pensi yandan kaybettim sende öyle yap bu dalgınlığıma geldi..

    YanıtlaSil
  6. Dikişle ilgili öğrendiğim her yeni bilgide bir aydınlanma yaşıyorum, yine aydınlandım teşekkür ederim hep merak ederdim bu ceplerin nasıl yapıldığını :)

    YanıtlaSil
  7. Özgecim ben teşekkür ederim.. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla beni mutlu ettiğiniz için teşekkürler..